wtorek, 15 stycznia 2013

Niespodziewany incydent

Chyba wszyscy wiemy, co się stało. Laleczka Leprachauns nie może prowadzić tego bloga przez pół roku. Siedzi teraz w więzieniu za nieinteresowanie się klubem i niewypełnianie obowiązków. Ale kiedy w lipcu wyjdzie z tego nieprzyjemnego miejsca, powitamy ją znowu.
Od kilku dni, ja jestem przewodniczącą Klubu Laluń. Jestem również nową administratorką, wraz z Franciszką Pomywak, tego bloga. Niedługo wprowadzimy tu jeszcze jedną osobę, która będzie zajmować się tą stroną, Aurelię Rowerek, która jest moim zastępcą. Teraz oprócz mnie o rzeczach i zasadach w klubie (możliwe są też ustawy) decydować będą: Aurelia, Hania i Franciszka.
Mam nadzieję, że nie będziemy gorszymi adminkami niż laleczka i życzę przyjemnego korzystania z tej strony.

Gienia Pomywalska

1 komentarz:

  1. Ale teraz okazało się, że Laleczka była niewinna!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń